Сёлета на Фестываль было пададзена 285 заявак ад 135 удзельнікаў. Падаваліся толькі новыя работы. Як і заўсёды, прыкладна траціна з іх была пададзена за апошнія два дні.
- 1 месцы - 16
- 2 месцы - 32
- 3 месцы - 42
- 3 гран-пры
- 2 спецпрызы
Высокую ацэнку журы атрымалі праекты, якія разам з крэатыўным і якасным увасабленнем мелі добрыя вынікі. Напрыклад, дасягнулі мэты па продажы пэўнай колькасці вырабаў ці кантактаў з аўдыторыяй. Традыцыйна самі ўдзельнікі конкурсу не дапрацавалі з камунікацыяй. Шмат цікавых якасна рэалізаваных ідэяў усё ж не дасягнулі сваёй аўдыторыі, засталіся па-за яе ўвагай.
A. ТЭЛЕВІЗІЙНАЯ І КІНАРЭКЛАМА
2 месца. A-2_04. “Ты годны Легенды”. Аўтар: крэатыўнае агенцтва NewAgency, прадакшн-студыя FamilyProduction
1 месца. A-2_03. “Бульбашъ. Традыцыі на новы лад”. Аўтар: рэкламнае агенцтва Vondel / Hepta, прадакшн-студыя PartizanProduction
Спецпрыз “За першы крок”. A-2_01. “Элема-паэзія”. Аўтар: SarmontStudio
B. ПРЫНТ
3 месца. B-1_01. “Нават кот ведае”. Серыя плакатаў на тэму энергаэфектыўнасці для МГА “Экапартнёрства”. Аўтар: Воля Кузьміч
C. ГРАФІЧНЫ І КАМУНІКАЦЫЙНЫ ДЫЗАЙН
C-1. Шматстаронкавыя выданні
3 месца. C-1_05. Андрэй Адамовіч, “Таўсціла і лешч”. Аўтар: Анатоль Лазар, студыя “Адліга”
1 месца. C-1_03. Вільгельм Гаўф, “Казкі”. Аўтар: Кацярына Дубовік
C-2. Каляндар
3 месца. C-2_10. “Адлюстраванне. 12 легенд пра неверагодную Беларусь”. Аўтар: рэкламнае агенцтва Forte Grey Belarus
2 месца. C-2_04. Маляваны каляндар ад “Куфара”. Дошка аб’яў Kufar і Вольга Кузьміч
2 месца. C-2_07. “Каляндар народных святаў”. Аўтар: Міхась і Кацярына Аракчэевы, Студэнцкае этнаграфічнае таварыства
1 месца. C-2_01. “Тонкая работа”. Агенцтва візуальных камунікацый AVC
C-3. Карпаратыўны стыль
3 месца. C-3_02. ГМ Vos’mae. Аўтар: брэндынгавая кампанія PublicGroup
2 месца. C-3_06. Кафэ “Лаўка”. Аўтар: Анастасія Панцэвіч
C-4. Лагатып
3 месца. C-4_01. Музей гісторыі горада Мінска. Аўтар: Андрэй Сняжко
3 месца. C-4_02. Стаматалогія “Майстэрня ўсмешкі”. Аўтар: Лёша Лімонаў
3 месца. C-4_05. Курсы беларускай мовы “Мова нанова”. Аўтар: Настасся Арайс
2 месца. C-4_07. Гурт “Вурай”. Аўтар: Дзіма Ску, Віка Чайка
2 месца. C-4_13. Кафэ “Лаўка”. Аўтар: Анастасія Панцэвіч
C-5. Афіша
3 месца. C-5_03. Цыклавы канцэртны праект “Аффтар-паці”. Аўтар: творчае аб'яднанне “ПАН-студыя”
3 месца. C-5_12. Канцэрт гуртоў «Брутто» і «Дзецюкі» ў Беластоку. Аўтар: Ігар Назаранка
2 месца. C-5_10. “Дні роднай мовы”. Аўтары: Дзіма Ску, Марта Прыступа
1 месца. C-5_07. 5 гадоў гурту “Вурай”. Аўтар: Дзіма Ску
C-6. Паштоўкі, флаеры, запрашэнні і інш.
3 месца. C-6_04. “Будучыня залежыць ад клiмату – клiмат залежыць ад цябе”. Аўтар: Юлiя Галавiна i brand marketing agency National ID
3 месца. C-6_12. “Усе кветкі для цябе”. Аўтар: Ганна Сілівончык, ІП Бахун Тамара Уладзіміраўна
3 месца. C-6_14. “Беларускія кветкі”. Аўтар: агенцтва getbob digital agency
2 месца. C-6_02. “Свята ў хаце”. Аўтар: брэндынгавае агенцтва FabulaBranding
2 месца. C-6_10. “Разам цяплей”. Аўтар: Ганна Радзько
1 месца. C-6_09. “Хто дбае, той і мае”. Аўтар: Ганна Радзько
C-7. Вокладкі журнальныя, кніжныя, CD
3 месца. C-7_10. Сяргей Пляскач, “Шоу працягваецца”. Аўтар: Анастасія Сакалоўская
3 месца. C-7_11. Кірыл Стаселька, “Дзіцячы маніфест”. Аўтар: Анастасія Сакалоўская
3 месца. C-7_14. Павал Касцюкевіч, “План Бабарозы”. Аўтар: Анатоль Лазар, студыя “Адліга”
2 месца. C-7_09. Хорас Уорпал, “Замак Отранта” / Мэры Шэлі, “Франкенштэйн”. Аўтар: Кацярына Дубовік
2 месца. C-7_13. Андрэй Адамовіч, “Таўсціла і лешч”. Аўтар: Анатоль Лазар, студыя “Адліга”
1 месца. C-7_03. Вільгельм Гаўф, “Казкі”. Аўтар: Кацярына Дубовік
C-10. Рэкламныя сувеніры і бізнес-падарункі
3 месца. C-10_08. “Выкаванка”. Аўтар: агенцтва getbob digital agency
3 месца. C-10_10. Налепкі “Шчыра запрашаем на Куфар!” Аўтар: дошка аб’яў Kufar і Вольга Кузьміч
3 месца. C-10_12. “Птушачкі на палях”. Аўтар: рэкламнае агенцтва Vondel / Hepta
2 месца. C-10_11. Гадзіннік BRUTTO. Аўтары: Аляксей Кузьмянкоў, Андрэй Гараўскі, Кацярына Гайдук, Юлія Барсукова, Андрэй Якімаў
2 месца. C-10_05. “Беларускія кветкі”. Аўтар: агенцтва getbob digital agency
C-11. Стрыт-арт
3 месца. C-11_01. “Зімародак – птушка Валожынскага раёна”. Аўтар: Маша GRAPEWARE Рудакоўская (арт-студыя TAKTAK)
2 месца. C-11_03. “Вушатая сава – птушка 2015 года”. Аўтар: Маша GRAPEWAVE Рудакоўская і Алесь KONTRA Благій (арт-студыя TAKTAK)
2 месца. C-11_04. Zamiena kaštoŭnasciaŭ. Аўтары: URA у супрацы з Vitebsk4Me, TEKTO
ГРАН-ПРЫ. Вільгельм Гаўф, “Казкі”. Аўтар: Кацярына Дубовік
D. ЭТЫКЕТКА І ЎПАКОЎКА
D-1. Этыкетка і ўпакоўка прадуктаў сілкавання, алкагольных і безалкагольных напояў, піва
3 месца. D-1_01. Рэдызайн вады “Нарач”. Аўтар: Рэкламнае агенцтва Ad Astra Riga
2 месца. D-1_02. Рэдызайн гарэлкі “Добра Шклянка”. Аўтар: Рэкламнае агенцтва Ad Astra Riga
2 месца. D-1_03. “Цудоўная цукерня”. Аўтар: Брэндынгавае агенцтва Fabula Branding
D-2. Этыкетка і ўпакоўка прамысловых і іншых непрадуктовых тавараў
2 месца. D-2_02. Моладзевая лінейка касметыкі Asoba. Аўтар: Анатоль Лазар, студыя “Адліга”
E. ВОНКАВАЯ РЭКЛАМА
Пераможцаў няма
F. АЎДЫЁРЭКЛАМА
F-1. Ролікі для радыёэфіру
2 месца. F-1_01. Серыя ролікаў “Будзь культурным”: ролікі “Руская паэзія”, “Спадчына”, “Музыка”. Аўтар: крэатыўная майстэрня “Мір”, радыё “Мiр” (Беларусь)
G. ІНТЭРАКТЫЎНАЯ РЭКЛАМА І ДЫЗАЙН
G-1. Web-сайт
3 месца. G-1_03. Сайт музея Максіма Багдановіча ў Гродне (http://bagdanovichmuseum.by). Аўтар: cтудыя “Іквадарт”
3 месца. G-1_07. “Жэле Беларусь!” (http://zb.pras.by) Аўтар: арт-студыя PRAS
2 месца. G-1_06. “Цмокі на новы лад” (http://tsmoki.gik.by). Аўтар: агенцтва getbobdigitalagency
1 месца. G-1_01. Мапа станаўлення Беларусі (http://map.letapis.by). Аўтар: Аляксей Чаранкевіч, Віктар Якунін, Яўген Шпілеўскі, Ганна Шыраева
ГРАН-ПРЫ. Мапа станаўлення Беларусі (http://map.letapis.by). Аляксей Чаранкевіч, Віктар Якунін, Яўген Шпілеўскі, Ганна Шыраева
G-3. Рэкламная кампанія ў сацыяльных сетках, кам’юніці, мэсэнджарах, вірусная рэкламная кампанія
2 месца. G-3_04. Telegrambot. Аўтар: агенцтва getbobdigitalagency
2 месца. G-4_01. “Зорныя войны. Абуджэнне бульбы”. Аўтар: аддзел маркетынгу і рэкламы кампаніі “Онега”
G-5. Interactiveapplications
3 месца. G-5_02. “З рога ўсяго многа”. Аўтар: Алена Сацута
2 месца. G-5_04. “Казкі Беларусі дзеткам і дарослым”. Аўтар: кампанія Kinderfox
1 месца. G-5_01. “Краіна казак”. Аўтары: Таццяна Цуканава, Алесь Булойчык
H. МЕДЫЯПРАЕКТЫ
H-1. Медыяпраекты для аднаго канала камунікацыі: ТБ, друкаваных СМІ, радыё, інтэрнэту, вонкавай рэкламы, Indoor
3 месца. H-1_01. “Правінцыя”. Аўтар: 34mag.net
2 месца. H-1_02. “Беларускія кляцьбонікі”. Аўтар: Воля Кузьміч
1 месца. H-1_03. “Чарнобыль. 30 год пасля”. Аўтар: Франак Вячорка, Радыё “Свабода”
H-2. Інтэграваныя медыяпраекты
2 месца. H-2_01. Праект “1000 музеяў Беларусі”. Аўтар: Прадакшн-кампанія “Генеральны прадзюсерскі цэнтр”
I. PR, ПРОМА-, EVENT- І DM-ПРАЕКТЫ
I-1. PR-кампанія з выкарыстаннем любых камунікацыйных сродкаў
3 месца. I-1_03. “Віншаванкі Бульбашъ”. Аўтар: рэкламнае агенцтва TDI Group
1 месца. I-1_04. “Цмокі на новы лад”. Аўтар: агенцтва getbobdigitalagency
I-2. Промакампанія
2 месца. I-2_01. “Прышчэпка пазітыву”. Аўтар: AIDA Pioneer branding & creative company
I-3. Event-праект і Direct Marketing
1 месца. I-3_01. “Цмокі на новы лад”. Аўтар: агенцтва getbobdigitalagency
J. РЭКЛАМНЫЯ КАМПАНІІ
J-1. Інтэграваная рэкламная кампанія з ужываннем двух і больш медыяканалаў
2 месца. J-1_02. “Цмокі на новы лад”. Аўтар: агенцтва getbob digital agency
K. ІНАВАЦЫІ
3 месца. K-1_01. “Віншаванкі Бульбашъ®”. Аўтар: рэкламнае агенцтва TDI Group
3 месца. K-1_02. PR-праект Telegrambot. Аўтар: агенцтва getbob digital agency
L. САЦЫЯЛЬНАЯ РЭКЛАМА
L-1. Тэлевізійная сацыяльная рэклама
3 месца. L-1_01. “Правілы адпачынку”. Аўтар: AIDA Pioneer branding & creative company
L-2. Радыё
3 месца. L-2_01. Серыя ролікаў “Будзь культурным”: ролікі “Руская паэзія”, “Спадчына”, “Музыка”. Аўтар: крэатыўная майстэрня “Мір”, радыё “Мiр” (Беларусь)
L-3. Друкаваная і вонкавая рэклама, постары
1 месца. L-3_04. “Птушачкі на палях”. Аўтар: рэкламнае агенцтва Vondel / Hepta
L-5. Сацыяльнаарыентаваны праект, кампанія
3 месца. L-5_01. “Птушачкі на палях”. Аўтар: рэкламнае агенцтва Vondel / Hepta
1 месца. L-5_02. Серыя акцый салідарнасці і папулярызацыі нацыянальных сімвалаў Беларусі. Аўтар: “Арт Сядзіба”
M. ГРАМАДСКАЗНАЧНЫЯ ПРАЕКТЫ
M-1. Фестывалі, канцэрты, выставы, галерэі, культурныя мерапрыемствы, спартыўныя мерапрыемствы, вечарыны, тэатральныя пастановы, забаўляльныя праекты, кнігі, фільмы, DVD, CD з запісамі і г.д.
3 месца. M-1_03. Мультымедыйны дадатак “Краіна казак”. Аўтары: Таццяна Цуканава, Алесь Булойчык
3 месца. M-1_06. “Спеўны сход”. Аўтары: Аляксей Чубат, Сяргей Доўгушаў
3 месца. M-1_24. “Віцебскі алфавіт”. Аўтар: Раман Воранаў, Vitebsk4Me
2 месца. M-1_07. Рэйтынг “100 найвялікшых беларускіх песень”. Аўтары: Сяргей Будкін, Ганна Кавалёва, Хрысціна Дарапей, Наталля Стрыжак
2 месца. M-1_23. “Асмалоўка: дамы і мары”. Аўтары: Сяргей Харэўскі, Андрэй Эзерын, Віталь Раковіч
1 месца. M-1_01. “Мапа станаўлення Беларусі” (http://map.letapis.by). Аўтары: Аляксей Чаранкевіч, Віктар Якунін, Яўген Шпілеўскі, Ганна Шыраева
N. БЕЛАРУСКААРЫЕНТАВАНЫ РЭКЛАМНЫ І КАМУНІКАЦЫЙНЫ ПРАЕКТ
N-1. Праекты, якія ў аснове сваіх канцэпцый выкарыстоўваюць асаблівасці беларускай культуры, гісторыі, традыцый і беларускай ментальнасці (ментальнасці беларусаў); беларускія “маркёры” без прывязкі прадукту да мовы
3 месца. N-1_14. Брэнд HONAR. Аўтар: Павел Доўнар, Карына Адзесенка
3 месца. N-1_22. Спецпраект “Адметныя”. Аўтар: інтэрнэт-часопіс CityDog.by
3 месца. N-1_24. Business in Belarus. Recipe Book. Аўтар: Зміцер Вайноўскі
2 месца. N-1_15. “Беларускія кляцьбонікі”. Аўтар: Воля Кузьміч
2 месца. N-1_20. “Віцебскі алфавіт”. Аўтар: Раман Воранаў, Vitebsk4Me
ГРАН-ПРЫ. “Мапа станаўлення Беларусі” (http://map.letapis.by). Аўтары: Аляксей Чаранкевіч, Віктар Якунін, Яўген Шпілеўскі, Ганна Шыраева
O. АНТЫПРЭМІЯ “КАША СУВОРАЎСКАЯ”
Пераможца: O-1_01. “Купала – Колас. 11 Рэспубліканскі фестываль нацыянальных культур у Гродна”. Фота даслаў Ігар Мунышчанкаў
P. КОНКУРС НЕРЭАЛІЗАВАНЫХ ПРАЕКТАЎ
P-2. Прынт і вонкавая рэклама
3 месца (ПАКУЛЬ ПАД ПЫТАННЕМ, ПРАВЯРАЮЦЬ АРЫГІНАЛЬНАСЦЬ ІДЭІ!). P-2_01. “З нулём бяспечна за рулём!” Аўтар: AIDA Pioneer branding & creative company
3 месца. P-2_03. “Змяні рэжым харчавання”. Аўтары: Ірына Зелянко, Лілія Назаранка
3 месца. P-2_05. Серыя работ “Зімовыя літары”. Аўтар: Ганна Радзько
P-3. Графічны і камунікацыйны дызайн
3 месца. P-3_05. Турыстычны лагатып горада Ліда. Аўтар: Крысціна Іванова
Спецпрыз “За глыбіню і якасць канцэпта”. P-3_11. Брэнд-канцэпцыя “Любы Брэст”. Аўтары: Ганна Яцкевіч, Алена Бай
Q. КОНКУРС ІДЭЙ ДЛЯ ПРАСОЎВАННЯ БЕЛАРУСКАЙ МУЗЫКІ НА ZVOOQ.COM
Пераможца. “На zvooq.com сайце родную музыку шукайце”. Аўтар: Сяргей Зелянко