"Не бойся, мы же из Беларуси" - новыя ролік і дызайн упакоўкі "Беларускага пламбіру"

Поделиться

Fabula Branding абнавіла ўпакоўку для ГМ «Беларускі пламбір» i распрацавала анімацыйны відэаролік.

01_belplambir_650.jpg

Брыф

«Беларускі пламбір» — марозіва з натуральнага малака, вядомае на рынку Расіі. Упакоўка прадуктаў ГМ мела патрэбу ў пераасэнсаванні — неабходна было забяспечыць адзінства стылю і захаваць канстанты брэнда.

02_belplambir_650.jpg

Рашэнне

Fabula Branding аб'яднала пазіцыі з дапамогай чырвона-белай палітры для ўсіх SKU. А таксама візуальна палегчыла дызайн-рашэнне — зрабіла акцэнт на брэндзоне.

03_belplambir_650.jpg

Смакавыя адрозненні адлюстравала з дапамогай апетытнай фудзоны — здымка была праведзена штатным фатографам агенцыі.

04_belplambir_650.jpg

Таксама ў рамках праекта распрацаваны вясёлы анімацыйны відэаролік, які можна знайсці па QR-кодзе на ўпакоўцы і ў сацсетках гандлёвай маркі «Беларускі пламбір». Гэта невялікая гісторыя, якая проста і лаканічна распавядае пра якасць ГМ — прадукты зробленыя з суцэльнага малака.

05_belplambir_650.jpg

06_belplambir_650.jpg

07_belplambir_650.jpg

09_belplambir_650.jpg

10_belplambir_650.jpg

11_belplambir_650.jpg

12_belplambir_650.jpg

13_belplambir_650.jpg

Кліент

Milk Republic

Поделиться
Материалы по теме:
Обсуждение:
Читайте также: