Як прэзентавалі YouTube.by у Мінску

5 Октября 2015 marketing.by 9630 0 Event
Поделиться

1 кастрычніка пачаў сваю працу лакальны сайт YouTube.by, арыентаваны  на беларускую аўдыторыю.

3.jpg

Нарэшце ў айчынных маркетолагаў з’явіцца магчымасць таргетаваць рэкламу на беларускую аўдыторыю і карыстацца магутнымі і гнуткімі аналітычнымі прыладамі відэаплатформы. Адпаведна і колькасць беларускіх відэаблогераў мусіць заўважна павялічыцца.

У дзень запуску беларускага дамена YouTube, адбылася і прэзентацыя, арганізаваная для Google мінскім крэатыўным агенцтвам  Pocket Rocket Creative. У кінатэатры SilverScreen сабраліся маркетолагі, адмыслоўцы рэкламнага асяродку і прадстаўнікі бізнесу, якія абмеркавалі перспектывы YouTube для беларускага асяроддзя.

5.jpg

Сярод выступоўцаў былі Томаш Чудоўскі – брэнд-лідэр Google па рынках EMEA; Кірыл Літвіноўскі – менеджэр па развіццю стратэгічнага партнёрства Google; Івона Півэк – брэнд-лідэр Google ў рэгіёнах CEE +GR; Стас Давыдаў – YouTube крэатар, аўтар і стваральнік This is Хорошо; Раман Гаўрыш – CEO і заснавальнік агенцтва Aimbulance. 

2_.jpg

1.jpg

Адкрывалі мерапрыемства і кіравалі панэльнай дыскусіяй Наталля Карабко, мэнэджэр па развіццю бізнеса Google у Беларусі, ды Павал Бандура, менеджэр па прадуктоваму маркетынгу Google у Беларусі.

6.jpg

8.jpg

0.jpg

Поделиться
Материалы по теме:
Обсуждение:
Читайте также: