Оператор наружной рекламы, снявший макеты Symbal.by, попросил им не звонить

13 Сентября 2018 4013 0 Скандалы
Поделиться

Продолжаем следить за попытками магазина Symbal.by разместить в Минске наружную рекламу c портретами поэта Владимира Некляева, телеведущего Юрия Жигамонта, музыканта Лявона Вольского и гимнастки Мелитины Станюты.

Как сообщил Павел Белоус, основатель Symbal.by, утверждать макеты в Мингорисполкоме уже некому, а компания-владелец рекламных конструкций не хочет брать на себя ответсвенность.

"Кіраўніца рэкламнай агенцыі ("МК РЕКЛАМА", с которым у Symbal.by был заключен договор на размещение макетов - прим. Marketing.by) схадзіла ў Камітэт архітэктуры і горадабудаўніцтва з нашымі макетамі рэкламы.

41547332_10215887610637028_3107009776064659456_n.jpg

Там ёй сказалі, што пасля прыняцця дыкрэту № 7 "Аб развіцці прадпрымальніцтва", камісіі, якая зацвярджае рэкламныя макеты, больш не існуе і ўсе рашэнні прымае сама рэкламная агенцыя: размяшчаць рэкламу ці не.

Гэтая дарэчы прапанова сыходзіла ад прадстаўнікоў самой рэкламнай галіны, каб зменшыць бюракратычныя працэдуры і спрасціць механізмы размяшчэння рэкламы.

Па выніку гэтага пахода рэкламная агенцыя не хоча на сябе ўзяць такую адказнасць і павесіць рэкламу, хоць усе сюжэты ўжо надрукаваныя. І ў выніку адмаўляецца вешаць цяпер усе чатыры сюжэты, у тым ліку і два новых, на якіх проста вершы Уладзіміра Някляева.

Чаму не хоча вешаць: бо яны самыя арэндуюць гэтыя месцы ў іншай кампаніі, і менавіта з гэтай кампаніі ім пазванілі і сказалі, што яны супраць размяшчэння гэтых сюжэтаў.

А гэтай кампаніі таксама нехта пазваніў і сказаў зняць.

Атрымліваецца, што рэкламная агенцыя не хоча браць на сябе адказнасць, каб не сапсаваць адносіны са сваім сталым партнёрам. І ім прасцей адмовіць нам, чым згубіць гэтыя месцы для іншых рэкламадаўцаў".

40914356_10215827802541863_3245700343136256000_n (1).jpg

Владельцем рекламных конструкций является ООО "Апекс", но поговорить с Marketing.by о сложившейся ситуации в компании отказались: "комментариев не даем, можете нам не звонить"

screenshot-www.apeks.by-2018.09.12-16-12-48.png

Также Marketing.by обратился в Ассоциацию рекламных организаций, членом которой является ООО "Апекс". Валерий Боднарь, директор АРО, уверил, что ассоциация будет разбираться в ситуации и позже представит свою позицию.

Тем временем Павел Белоус заявил, что ищет рекламные агентства, которые "рискнут" разместить все четыре рекламных макета на бордах в Минске. 

Поделиться
Материалы по теме:
Обсуждение:
Читайте также: