Абвешчаны пераможцы VII фестывалю беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі aDNaK!

1 Июля 2016 marketing.by 7801 4 AD.NAK! Фестивали и конкурсы
Поделиться

Сёлета на Фестываль было пададзена 285 заявак ад 135 удзельнікаў. Падаваліся толькі новыя работы. Як і заўсёды, прыкладна траціна з іх  была пададзена за апошнія два дні. 

Агульная статыстыка Фестывалю: 
  • 1 месцы - 16
  • 2 месцы - 32
  • 3 месцы - 42
  • 3 гран-пры
  • 2 спецпрызы
- На жаль, адбілася на колькасці ўдзельнікаў фестывалю агульная тэндэнцыя на змяншэнне колькасці рэкламы (як беларускамоўнай, так і рускамоўнай. Так, цягам 2015 года рэкламны рынак агулам скараціўся больш на 30%, што наўпрост звязана з эканамічнай сітуацыяй у краіне. І найбольш рэкламны спад праявіўся ўжо ў гэтым годзе, - пракаментаваў суарганiзатар фестывалю Сяргей Скараход.

Высокую ацэнку журы атрымалі праекты, якія разам з крэатыўным і якасным увасабленнем мелі добрыя вынікі. Напрыклад, дасягнулі мэты па продажы пэўнай колькасці вырабаў ці кантактаў з аўдыторыяй. Традыцыйна самі ўдзельнікі конкурсу не дапрацавалі  з камунікацыяй. Шмат цікавых якасна рэалізаваных ідэяў усё ж не дасягнулі сваёй аўдыторыі, засталіся па-за яе ўвагай.

A. ТЭЛЕВІЗІЙНАЯ І КІНАРЭКЛАМА

A-1. Тэлевізійная рэклама тавараў і паслуг

3 месца. A-1_01. “Ствараем надзейныя сувязі”. Аўтары: рэкламнае агенцтва Hunters creative, прадакшн-студыя CubaStudio


A-2. Іміджавы рэкламны ролік

3 месца. A-2_02. “Эвалюцыя. Беларусбанк”. Аўтар: рэкламнае агенцтва ForteGreyBelarus, прадакшн-студыя OneLittleProduction


2 месца. A-2_04. “Ты годны Легенды”. Аўтар: крэатыўнае агенцтва NewAgency, прадакшн-студыя FamilyProduction


1 месца. A-2_03. “Бульбашъ. Традыцыі на новы лад”. Аўтар: рэкламнае агенцтва Vondel / Hepta, прадакшн-студыя PartizanProduction


Спецпрыз “За першы крок”. A-2_01. “Элема-паэзія”. Аўтар: SarmontStudio

B. ПРЫНТ

3 месца. B-1_01. “Нават кот ведае”. Серыя плакатаў на тэму энергаэфектыўнасці для МГА “Экапартнёрства”. Аўтар: Воля Кузьміч





C. ГРАФІЧНЫ І КАМУНІКАЦЫЙНЫ ДЫЗАЙН

C-1. Шматстаронкавыя выданні

3 месца. C-1_05. Андрэй Адамовіч, “Таўсціла і лешч”. Аўтар: Анатоль Лазар, студыя “Адліга”


1 месца. C-1_03. Вільгельм Гаўф, “Казкі”. Аўтар: Кацярына Дубовік



C-2. Каляндар

3 месца. C-2_10. “Адлюстраванне. 12 легенд пра неверагодную Беларусь”. Аўтар: рэкламнае агенцтва Forte Grey Belarus



2 месца. C-2_04. Маляваны каляндар ад “Куфара”. Дошка аб’яў Kufar і Вольга Кузьміч



2 месца. C-2_07. “Каляндар народных святаў”. Аўтар: Міхась і Кацярына Аракчэевы, Студэнцкае этнаграфічнае таварыства


1 месца. C-2_01. “Тонкая работа”. Агенцтва візуальных камунікацый AVC


C-3. Карпаратыўны стыль

3 месца. C-3_02. ГМ Vos’mae. Аўтар: брэндынгавая кампанія PublicGroup


2 месца. C-3_06. Кафэ “Лаўка”. Аўтар: Анастасія Панцэвіч



C-4. Лагатып

3 месца. C-4_01. Музей гісторыі горада Мінска. Аўтар: Андрэй Сняжко


3 месца. C-4_02. Стаматалогія “Майстэрня ўсмешкі”. Аўтар: Лёша Лімонаў


3 месца. C-4_05. Курсы беларускай мовы “Мова нанова”. Аўтар: Настасся Арайс


2 месца. C-4_07. Гурт “Вурай”. Аўтар: Дзіма Ску, Віка Чайка


2 месца. C-4_13. Кафэ “Лаўка”. Аўтар: Анастасія Панцэвіч



C-5. Афіша

3 месца. C-5_03. Цыклавы канцэртны праект “Аффтар-паці”. Аўтар: творчае аб'яднанне “ПАН-студыя”




3 месца. C-5_12. Канцэрт гуртоў «Брутто» і «Дзецюкі» ў Беластоку. Аўтар: Ігар Назаранка


2 месца. C-5_10. “Дні роднай мовы”. Аўтары: Дзіма Ску, Марта Прыступа


1 месца. C-5_07. 5 гадоў гурту “Вурай”. Аўтар: Дзіма Ску


C-6. Паштоўкі, флаеры, запрашэнні і інш.

3 месца. C-6_04. “Будучыня залежыць ад клiмату – клiмат залежыць ад цябе”. Аўтар: Юлiя Галавiна i brand marketing agency National ID


3 месца. C-6_12. “Усе кветкі для цябе”. Аўтар: Ганна Сілівончык, ІП Бахун Тамара Уладзіміраўна


3 месца. C-6_14. “Беларускія кветкі”. Аўтар: агенцтва getbob digital agency


2 месца. C-6_02. “Свята ў хаце”. Аўтар: брэндынгавае агенцтва FabulaBranding


2 месца. C-6_10. “Разам цяплей”. Аўтар: Ганна Радзько


1 месца. C-6_09. “Хто дбае, той і мае”. Аўтар: Ганна Радзько



C-7. Вокладкі журнальныя, кніжныя, CD

3 месца. C-7_10. Сяргей Пляскач, “Шоу працягваецца”. Аўтар: Анастасія Сакалоўская


3 месца. C-7_11. Кірыл Стаселька, “Дзіцячы маніфест”. Аўтар: Анастасія Сакалоўская


3 месца. C-7_14. Павал Касцюкевіч, “План Бабарозы”. Аўтар: Анатоль Лазар, студыя “Адліга”


2 месца. C-7_09. Хорас Уорпал, “Замак Отранта” / Мэры Шэлі, “Франкенштэйн”. Аўтар: Кацярына Дубовік


2 месца. C-7_13. Андрэй Адамовіч, “Таўсціла і лешч”. Аўтар: Анатоль Лазар, студыя “Адліга”


1 месца. C-7_03. Вільгельм Гаўф, “Казкі”. Аўтар: Кацярына Дубовік



C-10. Рэкламныя сувеніры і бізнес-падарункі

3 месца. C-10_08. “Выкаванка”. Аўтар: агенцтва getbob digital agency


3 месца. C-10_10. Налепкі “Шчыра запрашаем на Куфар!” Аўтар: дошка аб’яў Kufar і Вольга Кузьміч


3 месца. C-10_12. “Птушачкі на палях”. Аўтар: рэкламнае агенцтва Vondel / Hepta


2 месца. C-10_11. Гадзіннік BRUTTO. Аўтары: Аляксей Кузьмянкоў, Андрэй Гараўскі, Кацярына Гайдук, Юлія Барсукова, Андрэй Якімаў


2 месца. C-10_05. “Беларускія кветкі”. Аўтар: агенцтва getbob digital agency


C-11. Стрыт-арт

3 месца. C-11_01. “Зімародак – птушка Валожынскага раёна”. Аўтар: Маша GRAPEWARE Рудакоўская (арт-студыя TAKTAK)


2 месца. C-11_03. “Вушатая сава – птушка 2015 года”. Аўтар: Маша GRAPEWAVE Рудакоўская і Алесь KONTRA Благій (арт-студыя TAKTAK)


2 месца. C-11_04. Zamiena kaštoŭnasciaŭ. Аўтары: URA у супрацы з Vitebsk4Me, TEKTO


ГРАН-ПРЫ. Вільгельм Гаўф, “Казкі”. Аўтар: Кацярына Дубовік




D. ЭТЫКЕТКА І ЎПАКОЎКА

D-1. Этыкетка і ўпакоўка прадуктаў сілкавання, алкагольных і безалкагольных напояў, піва

3 месца. D-1_01. Рэдызайн вады “Нарач”. Аўтар: Рэкламнае агенцтва Ad Astra Riga


2 месца. D-1_02. Рэдызайн гарэлкі “Добра Шклянка”. Аўтар: Рэкламнае агенцтва Ad Astra Riga


2 месца. D-1_03. “Цудоўная цукерня”. Аўтар: Брэндынгавае агенцтва Fabula Branding


D-2. Этыкетка і ўпакоўка прамысловых і іншых непрадуктовых тавараў

2 месца. D-2_02. Моладзевая лінейка касметыкі Asoba. Аўтар: Анатоль Лазар, студыя “Адліга”



E. ВОНКАВАЯ РЭКЛАМА

Пераможцаў няма

F. АЎДЫЁРЭКЛАМА

F-1. Ролікі для радыёэфіру

2 месца. F-1_01. Серыя ролікаў “Будзь культурным”: ролікі “Руская паэзія”, “Спадчына”, “Музыка”. Аўтар: крэатыўная майстэрня “Мір”, радыё “Мiр” (Беларусь)




G. ІНТЭРАКТЫЎНАЯ РЭКЛАМА І ДЫЗАЙН

G-1. Web-сайт

3 месца. G-1_03. Сайт музея Максіма Багдановіча ў Гродне (http://bagdanovichmuseum.by). Аўтар: cтудыя “Іквадарт”

3 месца. G-1_07. “Жэле Беларусь!” (http://zb.pras.by) Аўтар: арт-студыя PRAS

2 месца. G-1_06. “Цмокі на новы лад” (http://tsmoki.gik.by). Аўтар: агенцтва getbobdigitalagency

1 месца. G-1_01. Мапа станаўлення Беларусі (http://map.letapis.by). Аўтар: Аляксей Чаранкевіч, Віктар Якунін, Яўген Шпілеўскі, Ганна Шыраева

ГРАН-ПРЫ. Мапа станаўлення Беларусі (http://map.letapis.by). Аляксей Чаранкевіч, Віктар Якунін, Яўген Шпілеўскі, Ганна Шыраева


G-3. Рэкламная кампанія ў сацыяльных сетках, кам’юніці, мэсэнджарах, вірусная рэкламная кампанія

2 месца. G-3_04. Telegrambot. Аўтар: агенцтва getbobdigitalagency


2 месца. G-3_05. “Поўны гаманец”: самы складаны тэст па беларускай мове. Аўтар: інтэрнэт-часопіс CityDog.by

1 месца. G-3_01. “Віншаванкі Бульбашъ. Традыцыі на новы лад”. Аўтары: рэкламнае агенцтва TDI Group, Asterman Digital Production Company



G-4. Ролік для сеткі Інтэрнэт

2 месца. G-4_01. “Зорныя войны. Абуджэнне бульбы”. Аўтар: аддзел маркетынгу і рэкламы кампаніі “Онега”


G-5. Interactiveapplications

3 месца. G-5_02. “З рога ўсяго многа”. Аўтар: Алена Сацута


2 месца. G-5_04. “Казкі Беларусі дзеткам і дарослым”. Аўтар: кампанія Kinderfox


1 месца. G-5_01. “Краіна казак”. Аўтары: Таццяна Цуканава, Алесь Булойчык


H. МЕДЫЯПРАЕКТЫ

H-1. Медыяпраекты для аднаго канала камунікацыі: ТБ, друкаваных СМІ, радыё, інтэрнэту, вонкавай рэкламы, Indoor

3 месца. H-1_01. “Правінцыя”. Аўтар: 34mag.net


2 месца. H-1_02. “Беларускія кляцьбонікі”. Аўтар: Воля Кузьміч


1 месца. H-1_03. “Чарнобыль. 30 год пасля”. Аўтар: Франак Вячорка, Радыё “Свабода”


H-2. Інтэграваныя медыяпраекты

2 месца. H-2_01. Праект “1000 музеяў Беларусі”. Аўтар: Прадакшн-кампанія “Генеральны прадзюсерскі цэнтр”



I. PR, ПРОМА-, EVENT- І DM-ПРАЕКТЫ

I-1. PR-кампанія з выкарыстаннем любых камунікацыйных сродкаў

3 месца. I-1_03. “Віншаванкі Бульбашъ”. Аўтар: рэкламнае агенцтва TDI Group


1 месца. I-1_04. “Цмокі на новы лад”. Аўтар: агенцтва getbobdigitalagency


I-2. Промакампанія

2 месца. I-2_01. “Прышчэпка пазітыву”. Аўтар: AIDA Pioneer branding & creative company


I-3. Event-праект і Direct Marketing

1 месца. I-3_01. “Цмокі на новы лад”. Аўтар: агенцтва getbobdigitalagency

J. РЭКЛАМНЫЯ КАМПАНІІ

J-1. Інтэграваная рэкламная кампанія з ужываннем двух і больш медыяканалаў

2 месца. J-1_02. “Цмокі на новы лад”. Аўтар: агенцтва getbob digital agency


K. ІНАВАЦЫІ

3 месца. K-1_01. “Віншаванкі Бульбашъ®”. Аўтар: рэкламнае агенцтва TDI Group


3 месца. K-1_02. PR-праект Telegrambot. Аўтар: агенцтва getbob digital agency

 

L. САЦЫЯЛЬНАЯ РЭКЛАМА

L-1. Тэлевізійная сацыяльная рэклама

3 месца. L-1_01. “Правілы адпачынку”. Аўтар: AIDA Pioneer branding & creative company

L-2. Радыё

3 месца. L-2_01. Серыя ролікаў “Будзь культурным”: ролікі “Руская паэзія”, “Спадчына”, “Музыка”. Аўтар: крэатыўная майстэрня “Мір”, радыё “Мiр” (Беларусь)




L-3. Друкаваная і вонкавая рэклама, постары

1 месца. L-3_04. “Птушачкі на палях”. Аўтар: рэкламнае агенцтва Vondel / Hepta

L-5. Сацыяльнаарыентаваны праект, кампанія

3 месца. L-5_01. “Птушачкі на палях”. Аўтар: рэкламнае агенцтва Vondel / Hepta

1 месца. L-5_02. Серыя акцый салідарнасці і папулярызацыі нацыянальных сімвалаў Беларусі. Аўтар: “Арт Сядзіба”


M. ГРАМАДСКАЗНАЧНЫЯ ПРАЕКТЫ

M-1. Фестывалі, канцэрты, выставы, галерэі, культурныя мерапрыемствы, спартыўныя мерапрыемствы, вечарыны, тэатральныя пастановы, забаўляльныя праекты, кнігі, фільмы, DVD, CD з запісамі і г.д.

3 месца. M-1_03. Мультымедыйны дадатак “Краіна казак”. Аўтары: Таццяна Цуканава, Алесь Булойчык


3 месца. M-1_06. “Спеўны сход”. Аўтары: Аляксей Чубат, Сяргей Доўгушаў


3 месца. M-1_24. “Віцебскі алфавіт”. Аўтар: Раман Воранаў, Vitebsk4Me


2 месца. M-1_07. Рэйтынг “100 найвялікшых беларускіх песень”. Аўтары: Сяргей Будкін, Ганна Кавалёва, Хрысціна Дарапей, Наталля Стрыжак


2 месца. M-1_23. “Асмалоўка: дамы і мары”. Аўтары: Сяргей Харэўскі, Андрэй Эзерын, Віталь Раковіч


1 месца. M-1_01. “Мапа станаўлення Беларусі” (http://map.letapis.by). Аўтары: Аляксей Чаранкевіч, Віктар Якунін, Яўген Шпілеўскі, Ганна Шыраева


N. БЕЛАРУСКААРЫЕНТАВАНЫ РЭКЛАМНЫ І КАМУНІКАЦЫЙНЫ ПРАЕКТ

N-1. Праекты, якія ў аснове сваіх канцэпцый выкарыстоўваюць асаблівасці беларускай культуры, гісторыі, традыцый і беларускай ментальнасці (ментальнасці беларусаў); беларускія “маркёры” без прывязкі прадукту да мовы

3 месца. N-1_14. Брэнд HONAR. Аўтар: Павел Доўнар, Карына Адзесенка


3 месца. N-1_22. Спецпраект “Адметныя”. Аўтар: інтэрнэт-часопіс CityDog.by


3 месца. N-1_24. Business in Belarus. Recipe Book. Аўтар: Зміцер Вайноўскі


2 месца. N-1_15. “Беларускія кляцьбонікі”. Аўтар: Воля Кузьміч


2 месца. N-1_20. “Віцебскі алфавіт”. Аўтар: Раман Воранаў, Vitebsk4Me


1 месца. N-1_01. “Мапа станаўлення Беларусі” (http://map.letapis.by). Аўтары: Аляксей Чаранкевіч, Віктар Якунін, Яўген Шпілеўскі, Ганна Шыраева


ГРАН-ПРЫ. “Мапа станаўлення Беларусі” (http://map.letapis.by). Аўтары: Аляксей Чаранкевіч, Віктар Якунін, Яўген Шпілеўскі, Ганна Шыраева


O. АНТЫПРЭМІЯ “КАША СУВОРАЎСКАЯ”

Пераможца: O-1_01. “Купала – Колас. 11 Рэспубліканскі фестываль нацыянальных культур у Гродна”. Фота даслаў Ігар Мунышчанкаў


P. КОНКУРС НЕРЭАЛІЗАВАНЫХ ПРАЕКТАЎ

P-2. Прынт і вонкавая рэклама

3 месца (ПАКУЛЬ ПАД ПЫТАННЕМ, ПРАВЯРАЮЦЬ АРЫГІНАЛЬНАСЦЬ ІДЭІ!). P-2_01. “З нулём бяспечна за рулём!” Аўтар: AIDA Pioneer branding & creative company


3 месца. P-2_03. “Змяні рэжым харчавання”. Аўтары: Ірына Зелянко, Лілія Назаранка



3 месца. P-2_05. Серыя работ “Зімовыя літары”. Аўтар: Ганна Радзько


P-3. Графічны і камунікацыйны дызайн

3 месца. P-3_05. Турыстычны лагатып горада Ліда. Аўтар: Крысціна Іванова

Спецпрыз “За глыбіню і якасць канцэпта”. P-3_11. Брэнд-канцэпцыя “Любы Брэст”. Аўтары: Ганна Яцкевіч, Алена Бай


Q. КОНКУРС ІДЭЙ ДЛЯ ПРАСОЎВАННЯ БЕЛАРУСКАЙ МУЗЫКІ НА ZVOOQ.COM

Пераможца. “На zvooq.com сайце родную музыку шукайце”. Аўтар: Сяргей Зелянко

Поделиться
Материалы по теме:
Обсуждение:
Читайте также: