Як рэкламная гульня дапамагла паказаць, што "Бела-Кола" - гэта аўтэнтычны беларускі брэнд

Поделиться

МЗБН i hn-project зрабілі першы Бела-Чэллендж - рэкламную гульню, якая б не толькі спрыяла павелiчэнню продажаў, але і сфармавала імідж напояў ад МЗБН як сучаснага нацыянальнага брэнда.

Прадукт:

Бела-Кола (флагманскi прадукт), Расiнка, Фан-Фан, Махiта.

Задачы:

стварыць btl-актывацыю (рэкламную гульню), якая будзе:

- спрыяць павелiчэнню продажаў;

- фармаваць імідж дадзеных напояў, як сучаснага нацыянальнага брэнда.

Ідэя:

паказаць, што Бела-Кола, Расінка, Фан-Фан і Махiта – гэта аўтэнтычныя беларускія брэнды, якія падтрымліваюць актуальныя каштоўнасці сучаснай моладзі.

Рашэнне:

правесці не проста рэкламную гульню, а сапраўдны чэллендж:

БЕЛА-ЧЭЛЛЕНДЖ. ЗБЯРЫ СВОЙ БЕЛА-ПРЫЗ!

Механіка рэкламнай гульні:

  1. Купі адзін з чатырох гульнявых прадуктаў.
  2. Знайдзі гульнявую літару і код пад вечкамі.
  3. Збяры з літар слова «БЕЛА».
  4. Зарэгіструй камбінацыю на сайце гульні.

KV

KV_bord.jpg

TV

 

Radio

 

Banner

 banner_total_2.jpg

Сайт

 site.jpg

 site_smart.jpg

Гульнявая этыкетка

 bottle1.jpg

bottle2.jpg

bottle3.jpg 

bottle4.jpg

Вынікі:

  • Кліент павялічыў продажы прадукту ў розных літражах за перыяд правядзення гульні на 34%.
  • Агульная колькасць удзельнікаў, якія зарэгістравалі слова «Бела», — 29 879 чалавек.
  • Самы актыўны ўдзельнік зарэгістраваў 150 камбінацый і назбіраў 600 вечак гульнявых прадуктаў.
  • Больш за 147 000 наведвальнікаў сайта за гульнявы перыяд.

Удзельнiкi самастойна стварылi таварыства па абмену вечкамi з лiтарамi.

Над праектам працавалі:

Заказчык:

ЗАТ «МЗБН»

Намеснік дырэктара па маркетынгу Юрый Ракавец

Спецыяліст па маркетынгу Кацярына Караім

Агенцтва:

hn-project

Поделиться
Материалы по теме:
Обсуждение:
Читайте также: