Як крама сучасных беларускіх падарункаў атрымала назву "Вялікі дзякуй"

8 Ноября 2018 1413 0 Брендинг Дизайн
Поделиться

Вялікі дзякуй – крама сучасных беларускіх падарункаў на вуліцы Кастрычніцкай - атрымала фірмовы стыль ад PG Branding. 

Усё роўна  - купілі вы падарунак у сябе на радзіме ці здзейснілі кругасветнае падарожжа і прывезлі сувенір блізкім з другога канца планеты - вам скажуць Дзякуй! З такіх думак і з’явілася назва крамы – Вялікі Дзякуй!

- Фірмовы стыль ствараўся на базе асноўнага камунікацыйнага паведамлення брэнда: Вялiкi Дзякуй - гэта магчымасць аддзячыць важных і любімых людзей з дапамогай душэўных падарункаў, створаных беларускімі рамеснікамі, - распавядаюць аўтары праекту. 

1.jpg

Брэнд адкрыты да камунікацыі са спажыўцамі - мы адлюстравалі гэта праз дыялогавае воблака ў стылі коміксаў і клічнік, якія аднаўляюць атмасферу жывых стасункаў.

2.jpg

3.jpg

Жоўты колер у фірмовым стылі паказвае цеплыню і ўтульнасць, з якімі сустракаюць кожнага наведвальніка. А рукапісны шрыфт кажа аб крафтавым характары.

4.jpg

5.jpg

6.jpg

9.jpg

Заказчык: Вялікі Дзякуй!

Выканаўца: PG-Branding.by

Поделиться
Материалы по теме:
Обсуждение:
Читайте также: